معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی بومی سازی تولیدات داخلی با تمرکز بر تحقیق و توسعه - ارزان فروشی

ارزان فروشی با هدف تولیدات داخلی و تمرکز روی دو موضوع مهم تحقیق و توسعه در صدد بومی سازی محصولات و ابزارآلات در کارخانه خود است.

به گزارش روابط عمومی ارزان فروشی ؛ بومی سازی یک موضوع مهم و مورد توجه در شرکت های تولیدی، دانش بنیان و برخی دیگر از کسب و کارها است. ساخت و تولید در داخل کشور اولین و سطحی ترین تعریفی است که می توان از بومی سازی بدست آورد؛ اما آیا می توان تنها به همین مؤلفه اکتفا کرد و یا اینکه بومی سازی مفهومی گسترده تر از این دارد. در واقع اگر بخواهیم بومی سازی را به مثابه تولید داخل در نظر بگیریم، تمام محصولات تولیدی در داخل (محصولات مونتاژ) را هم شامل می شود. علاوه بر این، بومی سازی در واقع تحقق رشد و توسعه صنعتی نهفته در داخل کشور است. با این تعاریف به موضوع بومی سازی در ارزان فروشی می پردازیم.

مشاهده فهرست مطالب…

Toggle

بومی سازی در ارزان فروشی به مثابه تولیدات داخلی

یکی از موارد مهم و استراتژیک در ارزان فروشی کاهش و حذف واردات و در ازای آن گسترش تولیدات داخلی بود. در ارزان فروشی این تفکر و هدف، از سال ها پیش با تولید اینورترهای جوشکاری آغاز شد. در واقع با موضوع بومی سازی به مثابه تولید داخلی می توان گفت که شرکت ارزان فروشی در حوزه ابزارآلات، بومی سازی را انجام داده است. این موضوع تأثیرات مثبتی را به همراه داشته که اولین آن اشتغال زایی است. علاوه بر اشتغال زایی، در پی حذف واردات و خروج ارز از کشور به اقتصاد داخلی نیز کمک شایانی شده است.

ما در ارزان فروشی با احداث کارخانه و ایجاد خطوط تولید مختلف، همواره در مسیر تولید گام برداشته ایم. ارزان فروشی با این رویکرد همواره در تلاش است تا بتواند تولیدات بیشتری داشته باشد و هر روزه محصولات جدیدی را به سبد کالاهای تولیدی خود (ساخت ایران) اضافه می نماید. احداث کارخانه ای با بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع در واقع مهر تأییدی بر این رویکرد بوده و مؤید این موضوع است که ما در ارزان فروشی بومی سازی را اجرا و محصولاتی را در داخل کشور تولید می کنیم.

در ارزان فروشی با هدف بومی سازی واردات را حذف کرده ایم؛ چرا که معتقدیم واردات بی رویه، عامل هدر رفت دانش و توان تولیدی داخل کشور خواهد بود. ما در مسیر رسیدن به این هدف خود از ظرفیت های داخلی و استعدادهای نهفته بهره مند گشته ایم و اولین قدم بومی سازی یعنی تولید در داخل را با استواری کامل برداشته ایم؛ اما این پایان راه ما نیست، بلکه با تمرکز روی تحقیق و توسعه، در راه نهادینه کردن بومی سازی محصولات در ایران حرکت می کنیم.

بومی سازی در ارزان فروشی با رویکرد تمرکز بر تحقیق و توسعه

توجه به دانش و تدوین استراتژی های رشد از رویکردهای مهم ارزان فروشی است؛ چرا که معتقدیم برای دستیابی به رشد صنعتی باید توجه ویژه ای به تحقیق و پژوهش داشته باشیم. تحقیق و توسعه در زمینه ساخت ابزارآلات متناسب با نیاز مشتریان، جلب رضایت هر چه بیشتر مصرف کنندگان و همچنین بهره مند شدن از تمام توان ظرفیت داخلی، موضوع اصلی در ارزان فروشی بوده و در همین راستا واحد تحقیق و توسعه ارزان فروشی برای تحقق استراتژی های این شرکت تشکیل شده است.

در ارزان فروشی با بومی سازی، در تلاشیم تا کارایی محصولات و ابزارآلات خود را نسبت به ابزارهایی که به صورت استاندارد تولید می شوند، افزایش دهیم و بیش از پیش اعتماد مشتریان را به محصولات ایرانی بدست آوریم؛ چرا که ما به این موضوع واقف هستیم که بومی سازی یک روش راهبردی برای توسعه صنعتی ایران است و می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف نماید. ما با این تفکر در قدم نخست از ظرفیت اصلی بومی سازی که سرمایه انسانی و دانش است، بهره مند شده ایم و علاوه بر تدوین استراتژی های رشد، مسیر ورود به رشد منطقه ای را نیز ترسیم کرده ایم.

با توجه به دو تعریف از بومی سازی می توانیم نتیجه بگیریم که ما در ارزان فروشی قدم اول را با موفقیت برداشته و با تولید در داخل، بومی سازی سطحی را اجرایی کرده ایم و در حال حاضر نیز تمرکز بر روی تحقیق و توسعه و بهره مندی از ظرفیت دانش جوانان و توجه به استعدادهای داخلی در مسیر بومی سازی با رویکرد تحقیق و توسعه گام برداشته ایم.

ما در ارزان فروشی بلندپرواز هستیم و مسیرهای رشد را با تمام موانع می پیماییم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 23 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 25 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.