معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی آروا + معرفی ۳ مدل - ارزان فروشی

همه ما به دنبال راحتی و سهولت در کارها هستیم و می خواهیم در مشاغلی مانند دکوراسیون داخلی، کابینت سازی، نجاری و موارد مشابه کارهایی مانند سوراخکاری و باز و بسته کردن پیچ ها را با بیشترین سرعت و کیفیت بالا انجام دهیم. برای انجام این کار ابزار مناسب پیچ گوشتی برقی می باشد که امروزه بیشترین کاربرد را مشاغل دارد و همه کاربران به دنبال خرید حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی هستند و ما در این مطلب می خواهیم ضمن معرفی راهنمای خرید پیچ گوشتی برقی به معرفی حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی بپردازیم و شما را با این ابزار کاربردی آشنا کنیم.

 

در ادامه و پیش از ورود به موضوع اصلی یعنی معرفی حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی شما را ابتدا با این ابزار آشنا می کنیم و پس از معرفی انواع آن و کاربرد هایی که دارد به موضوع اصلی می پردازیم.

مشاهده فهرست مطالب…

Toggle

پیچ گوشتی برقی چیست؟

پیچ گوشتی برقی چیست

پیچ گوشتی برقی از انواع پیچ گوشتی ها است که که ظاهری شبیه به دریل دارد و برای راه اندازی و کارکردن با آن نیاز به جریان برق داریم. در واقع پیچ گوشتی برقی یک ابزار حرفه ای برای کاربران است که از موتور و آرمیچر تشکیل شده است و با کمک تبدیل انرژی الکتریکی به جنبشی و چرخش مته می توانیم کارهای مختلفی مانند باز و بسته کردن پیچ ها را با آن انجام دهیم.

پیچ گوشتی برقی با توجه به کاربردی که دارد می تواند در دو بخش صنعتی و خانگی قرار بگیرد که اساس این تقسیم بندی نیز مربوط به قدرت موتور، ابعاد و توان آن است. ارزان فروشی پیچ گوشتی برقی مختلف و متنوعی را در مدل های مختلف و توان موتور گوناگون به بازار عرضه می‌کند که در دو دسته موتور تک سرعته و دو سرعته هستند و از ویژگی های بسیاری برخوردار هستند که می تواند راهنمای خرید حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی باشد. قصد ما در این مطلب این است که شما را با حرفه ای ترین پیچ گوشتی آشنا کنیم و در ادامه ضمن معرفی انواع پیچ گوشتی برقی به موضوع مورد بحث که معرفی حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی بپردازیم.

انواع پیچ گوشتی برقی

انواع پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی

انواع پیچ گوشتی برقی را می توان بر اساس کاربرد هایی که دارند و همچنین ساختار ساخت آنها در دو دسته تقسیم بندی نمود. اما در حالت کلی پیچ گوشتی برقی دارای دو مدل سه نظام دار و کلاچی است. برای در اختیار داشتن حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی توجه به انواع آن و کاربرد هایی که دارد دارای اهمیت است که در ادامه انواع آن را به لحاظ کاربرد و ساختار معرفی می نماییم تا به شناخت بهتری از این ابزار کاربردی و حرفه ای دست یابید.

  • پیچ گوشتی برقی سه نظام دار
  • پیچ گوشتی برقی کلاچی
  • پیچ گوشتی برقی خانگی
  • پیچ گوشتی برقی صنعتی

کاربرد پیچ گوشتی برقی

کاربرد پیچ گوشتی برقی

برای باز و بسته کردن پیچ و سوراخکاری های کوچک یکی از ابزارهای کاربردی و حرفه ای پیچ گوشتی برقی است که به ما کمک می کند تا در مدت زمان کمی با قدرت و کیفیت بالا کارها را انجام دهیم. همه ما به دنبال این هستیم که همیشه بهترین ها را در اختیار داشته باشیم و در زمان خرید بتوانیم یک ابزار حرفه را انتخاب کنیم. استفاده از پیچ گوشتی برقی در مشاغل مختلف کاربرد دارد و در واقع صاحبان این مشاغل به دنبال حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی هستند تا مانند یک استاد حرفه ای کارهای خود را انجام دهند. در زیر مشاغلی که پیچ گوشتی برقی در آنها کاربرد دارد را معرفی می کنیم.

دکوراسیون داخلی

کابینت سازی

نجاری

تفاوت پیچ گوشتی برقی و معمولی

پیچ گوشتی معمولی یکی از ابزار های دستی است که از آن برای باز و بسته کردن پیچ ها استفاده می شود و دارای سری های مختلف دو‌سو و چهار‌سو است. در واقع پیچ گوشتی دستی از ابتدایی ترین ابزارهای دستی می باشد که در همه جاها می توان از آن برای باز و بسته کردن پیچ ها استفاده کرد. پیچ گوشتی برقی در واقع همین کارکرد را دارد با این تفاوت که برای انجام دادن کارها از نیروی برق و چرخش آرمیچر برای این کارها استفاده می شود. در واقع پیچ گوشتی برقی یک ابزار حرفه ای است که از آنها می توان برخی کارهای سوراخکاری روی سطوح نرم را نیز انجام داد.

پیچ گوشتی شارژی چیست؟

پیچ گوشتی شارژی مانند پیچ گوشتی برقی یک ابزار پرکاربرد و حرفه ای است که برای راه اندازی و استفاده از آن از نیروی برق ذخیره شده در باتری استفاده می شود. این ابزار کاربردی امروزه در موارد مختلف کاربرد دارد و برای باز و بسته کردن پیچ و برخی از کارهای سوراخکاری از آن استفاده می شود.

راهنمای خرید حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی

راهنمای خرید حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی

با توجه به اینکه در این مطلب دانستیم که پیچ گوشتی برقی چیست و انواع آن کدام است و اینکه از این ابزار حرفه ای در چه جایی استفاده می شود زمان آن رسیده است درباره راهنمای خرید حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی صحبت کنیم و بگویم که حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی باید چه ویژگی ها و مزیت هایی داشته باشد.

  • گشتاور: گشتاور میزان نیروی چرخش پیچ گوشتی برقی است و هر چقدر این میزان بیشتر باشد قدرت بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد . در زمان راهنمای خرید حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی بهتر است به میزان گشتاور پیچ گوشتی برقی دقت شود تا اگر کارهای بزرگتری خواستیم انجام بدیم در کارها راحت باشیم.
  • توان موتور: در ابزارهای برقی توان موتور یکی از موارد مهم است که هر چقدر موتور از قدرت و توان بالاتری برخوردار باشد گزینه مناسبی است برای انجام کارهای مختلف و در زمان خرید حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی بهتر است به توان موتور توجه شود.
  • کلید دیمر (کنترل سرعت): با کمک کنترل سرعت می توانیم میزان سرعتی که برای باز و بسته کردن پیچ نیاز داریم را انتخاب کنیم.
  • سرعت چرخش: یکی از ویژگی هایی که پیچ گوشتی برقی باید داشته باشد این است از سرعت بالایی برخوردار باشد تا بتوانیم در مدت زمان کمی کارها را انجام دهیم.
  • اندازه و وزن: اندازه و وزن مناسب یکی از گزینه های مهمی است که خریداران به آن توجه دارند و باید ابزاری را انتخاب کنیم که وزن آن مناسب باشد تا در زمان کار به مدت طولانی دست ها دچار خستگی نشود.
  • لامپ ال ای دی: گاهی اوقات ممکن است جایی را که پیچ کاری می کنیم نور کافی نداشته باشید که در این صورت باید ابزاری انتخاب نماییم که دارای لامپ LED باشد تا با دقت بالایی کارها را انجام دهیم.
  • طراحی ارگونومیک: طراحی ارگونومیک باعث افزایش افزایش تسلط در هنگام کار با ابزار، راحتی کاربر و افزایش کیفیت خروجی در زمان کار می شود که تمامی مدل های پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی از این ویژگی و مزیت مهم برخوردار هستند.

ویژگی های شاخص حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی

پیچ گوشتی برقی های ارزان فروشی از جمله ابزارهایی هستند که ویژگی ها و قابلیت های بسیار بالایی در زمان کار دارند و با کمک آنها می توانیم سرعت و دقت بی نظیری را تجربه کنیم برای آشنایی بیشتر شما با ویژگی های حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی به مهم ترین ویژگی هایی که یک پیچ گوشتی برقی باید داشته باشد اشاره می کنیم.

  • دارای موتور دو سرعته
  • موتور قدرتمند با عملکرد بالا
  • کلید الکترونیک و بلبرینگ ضد غبار
  • کلید دیمر ضد غبار
  • کلید راست گرد و چپ گرد
  • سه نظام اتومات

حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی

حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی

شرکت ارزان فروشی پیچ گوشتی برقی های متنوع و مختلف را در سه مدل به بازار عرضه می کند که با کمک آن می توانیم کارهای خود را با بیشترین سرعت و بالاترین دقت و کیفیت انجام دهیم. در مشاغلی مانند کابینت سازی، نجاری و دکوراسیون داخلی و … از این ابزار استفاده می شود و از طرفداران بسیاری نیز برخوردار هستند. در ادامه ضمن معرفی حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی و ویژگی های آن شما را با انواع مدل های پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی نیز آشنا می کنیم تا مقدمه ای باشد برای معرفی حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی و متناسب با آنچه نیاز دارید.

پیچ گوشتی برقی ۲۸۰ وات تک سرعته مدل ۵۳۵۰

حداکثر گشتاور: ۲۵ نیوتن متر

سیستم تغییر جهت چرخش (کلید چپ گرد و راست گرد)

سه نظام اتومات ۱۰ میلیمتری

ظرفیت سوراخکاری در چوب: ۲۶ میلیمتر، در فلز: ۱۰ میلیمتر

دارای قابلیت تعویض آسان ذغال

دارای دسته با طراحی ارگونومیک

دارای موتور قدرتمند با عملکرد بالا

دارای موتور تک سرعته

دارای کلید پاور با قابلیت دیمر گازی

دارای کلید و بلبرینگ های ضد غبار

دارای ترکمتر ۱۸ حالته

دارای کابل با استاندارد VDE آلمان

پیچ گوشتی برقی ۲۸۰ وات دو سرعته مدل ۵۳۵۱

سرعت بی باری: ۰ تا ۷۵۰ دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور: ۲۵ نیوتن متر

سیستم تغییر جهت چرخش (کلید چپ گرد و راست گرد)

سه نظام: اتومات ۱۰ میلیمتری

ظرفیت سوراخکاری در چوب: ۲۶ میلیمتر،در فلز: ۱۰ میلیمتر

دارای قابلیت تعویض آسان ذغال

دارای دسته با طراحی ارگونومیک

دارای موتور قدرتمند با عملکرد بالا

دارای موتور و گیربکس دو سرعته

دارای کلید پاور با قابلیت دیمر گازی

دارای کلید تغییر حالت گیربکس

دارای کلید و بلبرینگ های ضد غبار

دارای کابل با استاندارد VDE آلمان

قابلیت سوراخ‌کاری (مته) به صورت موقت

پیچ گوشتی برقی ۳۵۰ وات دو سرعته مدل ۵۳۵۲

سرعت بی باری: ۰ تا ۷۵۰ دور بر دقیقه

سیستم تغییر جهت چرخش (کلید چپ گرد و راست گرد)

سه نظام: اتومات ۱۰ میلیمتری

ظرفیت دریل کاری در چوب: ۱۰ میلیمتر،دریل کاری در فلز: ۸ میلیمتر

ظرفیت باز و بسته کردن پیچ: ۶ میلیمتر

دارای قابلیت تعویض آسان ذغال

دارای دسته با طراحی ارگونومیک

دارای موتور قدرتمند با عملکرد بالا

دارای موتور تک سرعته

دارای کلید پاور با قابلیت دیمر گازی

دارای دکمه قفل کلید پاور

دارای کلید و بلبرینگ های ضد غبار

دارای کابل با استاندارد VDE آلمان

قابلیت کنترل گشتاور

رعایت نکات ایمنی در حین کار با پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی برقی یک ابزار حرفه ایست که ممکن است در حین کار با آن خطراتی به وجود بیاید که آسیب هایی را به کاربر وارد کند. برای اینکه در هنگام کار با پیچ گوشتی برقی از برخی خطرات احتمالی در محافظت باشیم بهتر است از وسایل ایمنی فردی استفاده کنیم و اینکه از سالم بودن و ایمن بودن دستگاه نیز اطمینان حاصل کنیم. از جمله مهم‌ترین موارد در رعایت نکات ایمنی در حین کار با پیچ گوشتی برقی به شرح زیر است:

کلام ارزان فروشی :

برای باز و بسته کردن پیچ و سوراخکاری روی سطوح همه ما به دنبال ابزاری مناسب هستیم تا کارها را با موفقیت انجام دهیم. یکی از ابزارهای مناسب در این رابطه پیچ گوشتی برقی است و اکثر کاربران به دنبال یک پیچ گوشتی برقی حرفه ای هستند تا در مشاغلی مانند کابینت سازی، نجاری و … کارهای ساخت و ساز را با دقت و کیفیت بالایی انجام دهد. یکی از مواردی که ما را در انتخاب ابزار موفق کمک می کند این است که راهنمای خرید در اختیار داشته باشیم. در این مطلب به معرفی ویژگی های حرفه ای ترین پیچ گوشتی برقی پرداختیم و شما را با بهترین پیچ گوشتی برقی ارزان فروشی آشنا کردیم.

در این زمینه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان می توانید با همکاران ما در ارزان فروشی در تماس باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 19 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.