معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی چه چیزهایی را نباید با کارواش خانگی شستشو دهید - ارزان فروشی

همه ما همیشه در جستجوی یک وسیله مناسب برای شستشو و تمیزکاری وسایل و محوطه های خانه، ویلا و حتی تمیز کردن نمای ساختمان هستیم. بهترین و مناسب ترین وسیله برای این کار کارواش است. کارواش خانگی یک ابزار مناسب است که با کمک سرعت خروجی آب می توانیم با سرعت و کیفیت بالایی کارهای مربوط به شستشو و تمیزکاری را انجام دهیم. اما نکته مهم این است که چه چیزهایی را نباید با کارواش خانگی شستشو دهید و در صورت شستن این وسایل چه اتفاق هایی می افتد؟

 

در این مطب به این موضوع مهم می پردازیم و درباره آسیب های ناشی از این استفاده های می پردازیم تا کسانی که کارواش خانگی و کارواش صنعتی در اختیار دارند بتوانند از آن در مواردی که ممکن است به وسایل آسیب بزند استفاده نکنند. با این توضیحات در این مطلب به این موضوع مهم می پردازیم که چه چیزهایی را نباید با کارواش خانگی شستشو دهید.

مشاهده فهرست مطالب…

Toggle

کارواش چیست؟

کارواش یک ابزار و وسیله حرفه ایست که از آن برای شستشو استفاده می شود و قدرت بالای آب خارج شده از نازل آن کمک می کند تا بتوانیم تمام ناپاکی ها و کثیفی ها را از روی سطوح پاک کنیم. کارواش ها در دو مدل دینامی و ذغالی دسته بندی می شوند و از هر کدام از آنها می توان در مکان ها و موارد مختلفی استفاده نمود. کارواش خانگی استفاده های زیادی دارد و حجم آب زیادی را با سرعت و فشار بالا به بیرون هدایت می کند اما نکته ای که وجود دارد و در این مطلب به آن اشاره می کنیم این است که چه وسایلی را نباید با کارواش شست و در صورت شستن آنها چه اتفاق هایی می افتند.

چه چیزهایی را نباید با کارواش خانگی شستشو دهید؟

وسایل و چیزهای مختلفی هستند که در صورت شستن آنها با کارواش به آنها آسیب وارد می شود و گاهی اوقات نیز ممکن است دچار خرابی جبران ناپذیری شود و هزینه های زیادی نیز برای تعمیرات به همراه داشته باشد. وسایلی که نباید با کارواش شسته شود را با ذکر توضیح در ادامه معرفی و درباره هرکدام توضیح می دهیم.

چوب های رنگ شده

چوب های رنگ شده

یکی از کارهایی که با کارواش نباید انجام داد شستن چوب های رنگ شده است چرا که در زمان استفاده از کارواش و فشار بالای آب رنگ های روی چوب ممکن است کنده شود. کنده شدن رنگ از روی چوب باعث می شود تا شما برای دوباره رنگ کردن آن هزینه های اضافی داشته باشد.

پنجره و شیشه ها

در و پنجره

پنجره های چوبی و مخصوصا شیشه های شکننده هستند و در برخورد با شدت آب خواهند شکست و یکی از توصیه ها این است که شیشه ها و پنجره های چوبی با کارواش شسته نشود چرا که ممکن است بر اثر شکستن شیشه خطراتی نیز به وجود بیاید.

دیوارهای قدیمی

دیوار های قدیمی

در ادامه چه چیزهایی را نباید با کارواش خانگی شستشو دهید به دیوار می رسیم. دیوار های قدیمی بر اثر فرسوده شدن مصالح و آجر ها در برخورد با آب با شدت بالا دچار آسیب خواهند شد و ممکن است بر اثر استفاده زیاد از کارواش در زمان شستن دیوار های قدیمی و مصالح کهنه دیوار ها دچار ریزش شوند.

نماهای چوبی

نماهای چوبی

چوب ها در مجاورت با آب و خیس شدن دچار خرابی می شوند و اگر بخواهیم آنها با بشوییم آب به زیر لایه های چوب نفوذ می کند و موجب پوسیدگی چوب می شود و در مدت زمانی کمی باید نسبت به تعویض آنها که هزینه بر است اقدام کنیم.

پانل های الکتریکی

پانل های الکتریکی

اگر به دنبال این هستید که بدانید چه چیزهایی را نباید با کارواش خانگی شستشو دهید باید به پانل های الکتریکی هم توجه کنید. پانل های الکتریکی و کابل های برق استفاده در داخل آن به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که آب باران به داخل آن نفوذ نکند و در زمان استفاده از کارواش به خاطر شدت آب ممکن است به داخل آن نفوذ کند که خطرات جدی به همراه خواهد داشت و اتصالات برقی نیز به همراه خواهد داشت. در زمان کار با کارواش یکی از وسایلی که با کارواش نباید بشوریم پانل های الکتریکی است.

دستگاه تهویه هوا

فیلتر هوا

دستگاه تهویه هوا دارای پره های نازک و شکننده است و برای تمیز کردن آن و شستن پره های گرد و خاک گرفته سراغ کارواش نرویم و از این ابزار حرفه ای برای این کار نباید استفاده کرد چرا که شدت بالای فشار آب پره ها را خواهد شکست و آسیب های زیادی وارد خواهد کرد و علاوه بر آن باید هزینه هایی میز برای تعمیر آن انجام دهیم.

لامپ ها و تجهیزات نوری

در محوطه حیاط و ویلاها لامپ ها و تجهیزات نوری وجود دارد که اگر برای شستن آنها از کارواش استفاده کنیم موجب شکستن و خرابی آنها می شود. یکی دیگر از کارهایی که نباید با کارواش انجام داد این است که لامپ های بکار رفته در محوطه باز را با کارواش نشوییم.

کلام ارزان فروشی :

کارواش یک وسیله حرفه است که به همه ما کمک می کند مکان های دور از دسترس را نیز تمیز کنیم و وسیله های مختلفی را شستشو دهیم. اما در زمان استفاده از این وسیله باید به مواردی توجه کنیم و آن هم این است که چه وسیله هایی را نباید با کارواش شست و در صورت شستن چه مشکلاتی پیش خواهد آمد.

در این مطلب به این موضوع که چه چیزهایی را نباید با کارواش خانگی شستشو دهید پرداختیم و با توجه به اینکه ارزان فروشی کارواش خانگی های مختلفی را در مدل های متفاوت به بازار عرضه می کند در این زمینه می توانید با همکاران ما در ارزان فروشی تماس حاصل نمایید و از مشاوره های رایگان در این زمینه بهرمند شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 15 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.