معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی با سابقه ترین تولیدی شیلنگ برای خرید شیلنگ صادراتی ۲۰۲۳ - ارزان فروشی

آیا شما هم با شنیدن ویژگی‌های بسیار خوب شیلنگ صادراتی تصمیم گرفته‌اید از با سابقه ترین تولیدی شیلنگ انواع شیلنگ‌های باکیفیت و بادوام را تهیه کنید؟ امروزه شیلنگ‌های صادراتی به این دلیل که بتوانند در بازار دیگر کشور‌ها نفوذ کرده و در اولویت خریداران قرار گیرند، با کیفیتی بی‌نظیر و کاملاً استاندارد تولید می‌شوند.

جالب است بدانید آمار‌ها حاکی از آن است سالانه حدود ۵۰۰۰۰۰۰ دلار صادرات شیلنگ در سراسر جهان انجام می‌شود و باعث افتخار است که ایران نیز به لطف حضور تولیدکنندگان حرفه‌ای و موفق توانسته است در لیست صادرکنندگان شیلنگ به کشور‌های خاورمیانه و حوزه خلیج فارس قرار گیرد.

 

انواع شیلنگ صادراتی

آیا می‌دانید چه شیلنگ‌هایی صادراتی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ شیلنگ‌های صادراتی از انواع مختلفی برخوردار هستند و مقاومت و کیفیت بالا از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن‌ها به شمار می‌آید. این شیلنگ‌ها برای مصارف مختلف از صنعت گرفته تا باغبانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید بر اساس نوع مصرف آن‌ها را خریداری کنید.

در ادامه به معرفی تک‌تک شیلنگ‌های صادراتی که توسط با سابقه ترین تولیدی شیلنگ عرضه می‌شوند خواهیم پرداخت.

شیلنگ کشاورزی

شیلنگ‌های کشاورزی شیلنگ‌هایی هستند که به منظور آبیاری مزارع و باغ‌های کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته و آب را به تمام نقاط زمین کشاورزی منتقل می‌کنند. معمولاً قطر این شیلنگ‌ها ۱۶ یا ۲۰ میلی‌متر است که لازم است بدانید سایز ۱۶ کاربرد‌های بیشتری دارد.

همچنین شیلنگ‌های کشاورزی در دو نوع شیلنگ خانگی و شیلنگ کشاورزی بزرگ عرضه می‌شوند. درمورد شیلنگ‌های خانگی باید بدانید به منظور آبیاری بخش‌های کوچک همچون باغچه منازل استفاده می‌شوند. از شیلنگ‌های بزرگ نیز می‌توانید برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و باغ‌های بزرگ استفاده کنید.

از ویژگی‌های اصلی شیلنگ‌های کشاورزی صادراتی که می‌توانید آن‌ها را از با سابقه ترین تولیدی شیلنگ خریداری کنید باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دوام و مقاومت بالا در برابر فشار‌های داخلی
  • مقاومت در برابر سرما و گرما
  • کیفیت بالای مواد اولیه
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • مناسب برای محیط‌های سخت
  • مقاومت در برابر خوردگی، سوختگی، ضربه و اصطکاک بیرونی

شیلنگ گازی

شیلنگ گازی از دیگر محصولات با سابقه ترین تولیدی شیلنگ است که در آب‌گرم‌کن‌ها، بخاری، گاز و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً طول این شیلنگ‌ها به ۵۰ متر می‌رسد و تمامی‌ وسایل گازسوز به‌وسیله این شیلنگ‌ها به گاز شهری وصل می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های شیلنگ‌های گازی صادراتی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مقاومت در برابر پوسیدگی
  • مقاوم در برابر حرارت بالا
  • وجود پلاستیک نسوز در ساختار آن‌ها
  • تحمل فشار زیاد
  • دوام بالا در برابر پارگی و سوراخ شدن

انواع شیلنگ صادراتی

شیلنگ خرطومی‌

از دیگر انواع شیلنگ‌های صادراتی ارائه شده توسط با سابقه ترین تولیدی شیلنگ باید به شیلنگ‌های خرطومی‌ اشاره کنیم. طول استاندارد این شیلنگ‌ها بین ۱۵ الی ۲۰ متر است و از جنس upvc نسوز تولید می‌شوند. سطح داخلی این شیلنگ‌ها صاف و بدون اصطکاک بوده و سطح بیرونی آن‌ها شامل برآمدگی و عاج است.

این برآمدگی‌ها به منظور افزایش پایداری شیلنگ در معرض فشار‌های بیرونی کاربرد دارند. شیلنگ‌های خرطومی‌ موادی همچون پودر‌ها۷ مایعات و گاز‌ها را به خوبی انتقال داده و برای سیستم برق، کار‌های آزمایشگاهی و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی استفاده می‌شوند.

شیلنگ فنردار

شیلنگ فنردار نوعی شیلنگ صادراتی است که بسیار انعطاف‌پذیر بوده و هرچقدر هم که دچار تغییر شکل شود باز هم به حال اولیه خود بازگشته و خراب یا شکسته نمی‌شود. طول این شیلنگ‌ها ۳ الی ۷ متر بوده و از قطر حدوداً ۱/۲ تا ۳ متر برخوردار هستند. شیلنگ‌های فنردار بسیار محکم هستند و در برابر فشار‌های بالا مقاوم بوده و ظاهری شفاف دارند.

شیلنگ تراز

با سابقه ترین تولیدی شیلنگ شیلنگ‌های دیگری نیز تحت عنوان شیلنگ تراز تولید می‌کند که به منظور تزار کردن کلیه سطوح ساختمان کاربرد دارند. معمولاً قطر این شیلنگ‌ها ۷ الی ۱۰ میلی‌متر و طول آن‌ها بین ۵ تا ۲۰ متر است. نقش اصلی این شیلنگ‌ها در پیدا کردن نقاط هم تراز برای نقشه‌برداری است و به خوبی دونقطه هم تراز را مشخص می‌کنند.

به هنگام خرید شیلنگ‌های صادراتی به این نکات توجه کنید

حال که تصمیم گرفته‌اید انواع شیلنگ‌های صادراتی و باکیفیت را تهیه کنید، باید بدانید چه عواملی روی کیفیت این محصولات مؤثر بوده و توجه به آن‌ها می‌توانید خریدی مطمئن و سودمند را برای شما به ارمغان بیاورد. ازاین‌رو در ادامه مطلب به موضوعات مهمی‌ در زمینه خرید شیلنگ‌های صادراتی می‌پردازیم.

جنس شیلنگ

از مهم‌ترین موضوعاتی که حتماً باید در خرید انواع شیلنگ صادراتی به آن توجه کنید جنس شیلنگ است. امروزه برای ساخت شیلنگ از مواد مختلفی استفاده می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها باید به پی‌وی‌سی، لاستیک، تفلون، پلی‌اورتان، پلی‌آمید، پلی‌اتیلن ،کامپوزیت و غیره اشاره کنیم.

توجه داشته باشید جنس شیلنگ بر اساس کاربری آن تعیین می‌شود. برای مثال در مصارفی که لازم است شیلنگ از فشار کاری بالایی برخوردار باشد از شیلنگ‌های لاستیکی با لایه تقویتی استفاده می‌شود. همچنین برای انتقال مواد غذایی نباید از شیلنگ‌هایی استفاده شود که با مواد غذایی واکنش دهند و شیلنگ دولایه با لایه داخلی سیلیکونی بهترین انتخاب است.

باکیفیت‌ترین شیلنگ‌های صادراتی

فشار کاری

تعداد لایه‌ها و جنس مواد مورداستفاده در ساخت شیلنگ بر میزان فشار کاری شیلنگ مؤثر هستند. برای مثال شیلنگ‌هایی با میزان فشار کاری بالا تعداد لایه‌های بیشتری دارند. هرچقدر فشار کاری شیلنگ بیشتر باشد، مواد اولیه بیشتر، پروسه طولانی‌تر ساخت و مقاومت بالاتری در برابر فشار برخوردار خواهد بود.

طول شیلنگ

امروزه شیلنگ‌های صادراتی در متراژ‌های مختلف از ۱ متر گرفته تا ۵۰ متر تولید می‌شوند و شما بنا به نیاز خود می‌توانید شیلنگ‌های صادراتی مناسب را تهیه کنید. در هنگام خرید حتماً توجه داشته باشید شیلنگی را خریداری کنید که از نظر طولی کاملاً مناسب و ایده‌آل باشد.

شیلنگ‌های کوتاه کاربردی نبوده و از طرف دیگر شیلنگ‌های بسیار بلندی که مناسب مصرف شما نیستند نیز تنها فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

قطر شیلنگ

حتماً به قطر شیلنگ‌های صادراتی توجه داشته باشید. هرچقدر قطر شیلنگ بیشتر باشد، آب بیشتری از آن خارج می‌شود. شما باید قطر شیر آب را اندازه‌گیری کرده و شیلنگی با قطر و اندازه هماهنگ با شیر آب تهیه کنید.

مقاومت در برابر شرایط محیطی و تغییرات دما

توصیه می‌کنیم حتماً شیلنگی را تهیه کنید که در برابر تغییرات دمایی، اشعه‌ فرابنفش خورشیدی، سختی محیط و دیگر موارد مقاوم بوده و به‌مرورزمان دچار ترک، نشتی و فرسایش نشود. شیلنگ باکیفیت شیلنگی است که بتواند در گذر زمان کارایی و دوام خود را به خوبی حفظ کند.

انعطاف‌پذیری شیلنگ

از دیگر مواردی که در خرید شیلنگ صادراتی نباید از آن غافل شوید، منعطف بودن شیلنگ است؛ شیلنگ باید از انعطاف‌پذیری کافی برخوردار بود تا در هنگام خمیدگی دچار آسیب و ترک‌خوردگی نشود و شما بتوانید تا مدت‌ها بدون مشکل از آن استفاده کنید.

قیمت شیلنگ‌های صادراتی

عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند روی قیمت شیلنگ‌های صادراتی تأثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل باید به متراژ، نوع شیلنگ، قطر، برند تولید کننده، تعداد لایه‌ها، کیفیت و دیگر موارد اشاره کنیم.

باکیفیت‌ترین شیلنگ‌های صادراتی را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال با سابقه ترین تولیدی شیلنگ برای خرید انواع شیلنگ فنر دار، خرطومی‌، گازی، کشاورزی و غیره هستید، تهران شیلنگ با بهره‌گیری از سال‌ها سابقه در حوزه تولید و عرضه باکیفیت‌ترین شیلنگ‌ها با قیمت منصفانه بهترین انتخاب برای شما است.

این تولید کننده شیلنگ به لطف داشتن متخصصان مجرب و جدیدترین تجهیزات روز دنیا امکان تولید بیش از ۲۰ میلیون متر خطی انواع شیلنگ را دارد و توانسته است در مسیر صادرات شیلنگ به کشور‌هایی همچون ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان و کشور‌های حوزه خلیج فارس به‌عنوان برترین تولیدی شیلنگ بدرخشد.

طیف گسترده‌ای از انواع شیلنگ‌های نیاز صنایع و کشاورزی توسط این تولیدکننده شیلنگ ارائه شده و شما می‌توانید بنا به نیاز‌های خود و از طریق مشورت با کارشناسان تهران شیلنگ انتخابی مطمئن داشته و تا سال‌های سال از کیفیت و مقاومت شیلنگ‌های خود لذت ببرید.

تولیدی شیلنگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی تاريخ : 28 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.