معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی تعادل در سهام بزرگتر بازار همراه با رشد ۱.۲ درصدی شاخص هم وزن - ارزان فروشی

به گزارش مکس بورس ، بورس تهران امروز در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار روز متعادلی را در سهام بزرگ تر بازار گذرانده است و سهام گروه پتروشیمی و فلزات اساسی اغلب در بازه منفی متعادل معامله می شوند.

شاخص کل بورس اوراق بهادار با گذشت ۲۰ دقیقه از ابتدای معاملات با رشد ۶۰۰۰ واحدی رو‌به‌رو شده است و به سطح ۲ میلیون و ۴۸۵ هزارواحدی رسیده است.

نمادهای حکشتی و همراه بیشترین تاثیر مثبت بر‌ روی شاخص و نمادهای شپدیس و بوعلی بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند.

شاخص کل هم وزن اما تا این لحظه از معاملات عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل به ثبت رسانده است و با رشد ۱.۲ درصدی به سطح ۸۲۶ هزارواحدی رسیده است و همچنان به پیش می رود.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۳۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است که عددی قابل برای ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات می باشد.

همچنین گروه خودروسازی و انبوه‌سازی بیشترین ارزش معاملات را بین صنایع به خود اختصاص دادند.

حقیقی ها تا این لحظه از معاملات ۱۹۴ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند و ادامه دار بودن این روند می تواند نقشه بازار سهام را سبز‌تر بکند.

سرانه خرید و فروش اشخاص حقیقی تا این لحظه از معاملات رقابت تنگاتنگی باهم داشتند و سرانه خرید ۲۵.۱ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۵ میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 5 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.