معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی مقایسه قیمت و عملکرد دریل‌های شارژی موجود در بازار - ارزان فروشی

دریل شارژی یکی از کاربردی­ترین ابزارآلات صنعتی است که استادکاران و صنعتگران از آن استفاده می­کنند. فرقی نمی­کند در کدام صنعت مشغول به کار باشید، چون این دریل­های قدرتمند و کاربردی از صنایع چوب و دکوراسیون داخلی گرفته تا تاسیسات ساختمانی، خودروسازی و حتی مصارف خانگی، همه جا استفاده می­شوند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، باید به دو فاکتور توجه کنید؛ قیمت و قدرت عملکرد دریل شارژی!

با توجه به تنوع محصولات و برندهای موجود در بازار ایران، برای اینکه فرآیند انتخاب محصول را برای شما آسانتر شود، در این مطلب قصد داریم قیمت و عملکرد محصولات برندهای مطرح و معتبر بازار را در کنار شما بررسی کنیم. برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انواع دریل های شارژی

دریل شارژی بوش (Bosch)

بوش یکی از معتبرترین و پرفروش­ترین برندهای بازار در زمینه تجهیزات و ابزار آلات صنعتی است. دریل­های شارژی بوش هم جزو محصولات پرطرفدار این برند هستند. این دستگاه­ها با موتور اصل آلمان و ضمانت کیفیت موتور عرضه می­شوند و حداقل ۲۰ سال بدون افت کیفیت می­توانید از آنها استفاده کنید. دریل شارژی بوش در مدل­های صنعتی و حرفه­ای و مدل­های خانگی طراحی شده­اند.

مدل­های صنعتی قابلیت­های حرفه­ای مانند موتور براشلس قدرتمند دارند و برای انجام کارهای صنعتی و طولانی مدت مناسب هستند. با این دستگاه می­توانید از سوراخ کاری بتن و فلزات گرفته تا دریل کردن سطوح چوبی یا حتی باز و بسته کردن پیچ­ها را انجام دهید. قابلیت تنظیم گشتاور دستگاه در سرعت­های مختلف، بدنه ارگونومیک، سه نظام حرفه­ای، باتری بادوام، شارژ سریع، سیستم خنک کننده باتری، سیستم قفل دستگاه و لوازم و تجهیزات همراه از مهمترین ویژگی­های این مدل دریل­های شارژی بوش است.

اما در عوض دریل­های خانگی این برند برای مصارف سبک و ظریف کاری یا کارگاه­های کوچک مناسب هستند. چون علیرغم اینکه قدرت موتور بالایی دارند، برای مصارف سنگین طراحی نشده­اند. دریل­های خانگی را می­توانید در صنایع چوب، مبلمان، دکوراسیون داخلی و تاسیسات ساختمانی استفاده کنید. حدود قیمت دریل شارژی بوش از ۶ تا ۵۰ میلیون تومان است. بعضی از این دریل­ها قابلیت ضربه چکشی و پیچ گوشتی هم دارند.

دریل شارژی بوش

دریل شارژی میلواکی (Milwaukee)

میلواکی جزو برندهای معتبر و هم رده بوش است که تحت لیسانس شرکت امریکایی Milwaukee و در چین نیز فعالیت می کند. سال­هاست که استادکاران و صنعتگران داخلی از ابزارآلات باکیفیت و بادوام این برند در صنایع مختلف استفاده می­کنند. انواع دریل­های شارژی و برقی میلواکی هم جزو همین ابزارآلات است. دریل­های شارژی میلواکی در مدل­های ساده و مدل­های دارای قابلیت دریل پیچ گوشتی طراحی شده­اند.

دریل­های حرفه­ای میلواکی دارای موتور براشلس قدرتمند و سه نظام خودکار باکیفیت و برای کارهای صنعتی مناسب هستند. گشتاور قابل تنظیم با دورهای مختلف، بدنه ارگونومیک و سبک، فناوری کلاچ الکترونیکی، تکنولوژی بلوتوث با قابلیت ردیابی و باتری قوی از ویژگی­های دریل­های شارژی حرفه­ای میلواکی است. با این دستگاه می­توانید هر کار سختی را انجام دهید.

مدل­های خانگی و ساده میلواکی شباهت زیادی به دریل­های بوش دارند و همان قابلیت­ها را دارند. قیمت انواع قیمت دریل و حرفه­ای میلواکی از ۸ تا ۴۰ میلیون تومان است. اگر به فکر خرید یک دستگاه حرفه­ای و بادوام هستید، بعد از دریل­های شارژی بوش، پیشنهاد ما برند میلواکی است.

دریل شارژی دیوالت (DeWalt)

برند معتبر بعدی، دیوالت است. دیوالت یک برند امریکایی است که در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی و انواع دریل­های شارژی فعالیت می­کند و جزو برندهای میان رده، باکیفیت و خوش قیمت بازار محسوب می­شود. دستگاه­های دیوالت در دو مدل خانگی و صنعتی طراحی شده­اند. مانند مدل­های صنعتی سایر برندها، دریل­های شارژی حرفه­ای دیوالت دارای یک سری ویژگی­های خاص مانند موتور براشلس قدرتمند، قابلیت چکشی، قابلیت پیچ گوشی، قابلیت تنظیم گشتاور، گیربکس مقاوم و… هستند که انجام کارهای سنگین با آنها را آسان کرده است.

در کنار مدل­های صنعتی، مدل­های ساده و خانگی این دستگاه با طراحی ارگونومیک، خوش دست و سبک وزن برای استفاده در کارگاه­های کوچک صنعتی و مصارف خانگی هستند. دریل­های شارژی دیوالت علاوه بر قابلیت سوراخ کاری، قابلیت پیچ گوشتی، ضربه­ای و چکشی هم دارند و می­توانید با یک دستگاه، چندین کار انجام دهید. مدل­های چند کاره و حرفه­ای این دستگاه از نظر قابلیت­ها و توان موتور به دستگاه­های حرفه­ای و صنعتی میلواکی و بوش شباهت دارند.

دریل شارژی متابو (Metabo)

بعد از دریل­های شارژی دیوالت، نوبت به معرفی برند متابو می­رسد. اغلب دریل­های متابو از نوع صنعتی – خانگی هستند. یعنی هم برای مصارف سبک مقطعی مناسب هستند، هم برای کارهای سنگین و کارگاهی. اگر به دنبال خرید یک دستگاه حرفه­ای یا خانگی باکیفیت و قیمت­های پایین­تر از قیمت برندهای معرفی شده هستید، از برند متابو خرید کنید. دستگاه­های صنعتی متابو قابلیت­های مدل­های حرفه­ای سایر برندها را دارند.

متابو هم مدل­های کوچک و ظریف با وزن کمتر از ۱ کیلوگرم دارد که برای استفاده شخصی مناسب است، هم دستگاه­های قوی­تر با کاربری صنعتی و کارگاهی. این دستگاه کوچک دارای سه نظام ۱۰ میلی‌متری اتوماتیک و جدا شونده و قابلیت چپ گرد و راست گرد است. قیمت دریل ساده شارژی متابو از ۸ میلیون تومان شروع می­شود. حرفه­ای­ترین مدل­های این برند را با بودجه ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان می توانید خرداری کنید.

دریل شارژی متابو

دریل شارژی ادون (EDON)

ادون جزو برندهای اقتصادی و باکیفیت بازار محسوب می­شود. محصولات این برند برای افرادی که به دنبال دریل شارژی نیمه صنعتی و خانگی با کیفیت خوب و قیمت پایین هستند، مناسب است. به عنوان مثال، دریل­های شارژی خانگی این برند را با رقمی کمتر از ۲ میلیون تومان می­توانید خریداری کنید که تقریبا بین ۳ تا ۴ برابر کمتر قیمت از دریل­های معرفی شده است. قیمت دستگاه­های قوی­تر این برند بین ۲ تا ۵ میلیون تومان است.

دریل شارژی کدام برند بهتر است؟

در تمامی برندهای معرفی شده دریل شارژی، هم می­توانید مدل­های خانگی و ارزان قیمت پیدا کنید که برای مصارف شخصی و جزئی مناسب هستند، هم می­توانید دستگاه­های حرفه­ای و مخصوص کارهای سنگین را ببینید. انتخاب هر یک از این مدل ها به میزان بودجه خرید و نوع کاربری دستگاه بستگی دارد. مثلا دریل­های ادون برای افرادی مناسب است که دنبال قیمت ارزان و کیفیت قابل قبول هستند. در حالی که تولیدات برندهای بوش، میلواکی یا متابو برای کاربری حرفه­ای سنگین و طولانی مدت مناسب هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی تاريخ : 7 می 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.