معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی کپسول آتش نشانی از کجا بخریم؟ - ارزان فروشی

در بسیاری از حوادث و به خصوص آتش سوزی ها، به دلیل نداشتن ابزار و تجهیزات ایمنی لازم، میزان خسارات مالی و جانی افزایش پیدا می کند. یکی از تجهیزات مهم که نقش بسزایی در کاهش میزان خسارات دارد، کپسول آتش نشانی است. از این رو در سال های اخیر، قانون اجباری بودن وجود کپسول آتش نشانی در هر ساختمان، تدوین شده است.

به همین دلیل بسیاری از افراد، به دنبال مرکز یا فروشگاه خاصی برای خرید کپسول هستند. یکی از روش های مرسوم برای خرید کپسول آتش نشانی، مراجعه به مراکز فروش این تجهیزات است. که ما در این زمینه به شما توصیه می کنیم که کپسول آتش نشانی را از سایت آژمان خریداری کنید.

خرید به صورت حضوری از طریق مراکز مورد تایید سازمان آتش نشانی

اولین گزینه برای خرید کپسول آتش نشانی، خرید حضوری از فروشگاه های تجهیزات ایمنی است. البته این مراکز باید مورد تایید سازمان آتش نشانی باشند. در این فروشگاه ها، انواع کپسول های آتش نشانی از برندهای گوناگون، با قیمت های متفاوت عرضه می شود. این کپسول ها کیفیت های متفاوتی دارند که قیمت آن ها نیز با توجه به میزان کیفیتشان تعیین می شود. هر چند قیمت کپسول به عوامل دیگری مانند نوع کپسول، جنس بدنه و غیره نیز بستگی دارد. مواردی مانند صرف زمان زیاد در هنگام خرید کپسول، خرید بدون گارانتی و ضمانت، وجود واسطه ها و قیمت های کاذب و غیره، موجب عدم استقبال افراد از این شیوه خرید شده است.

خرید به صورت غیر حضوری از طریق شبکه های اجتماعی

افراد زیادی به دلیل مشغله های روزانه و درد سر های خرید حضوری علاقه مند به خرید غیر حضوری هستند. امروزه به دلیل استفاده فراوان افراد از اینترنت، بازار کسب و کار های آنلاین رونق پیدا کرده است. مواردی مانند صرفه جویی در زمان، خرید بدون واسطه، خرید در هر ساعت از شبانه روز، امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین و غیره از مزایای خرید غیر حضوری است.

بسیاری از مراکز و فروشگاه های تجهیزات آتش نشانی و وسایل ایمنی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام فعالیت دارند. هر چند خرید از شبکه های اجتماعی در کنار تمامی مزایای گفته شده، به دلیل نداشتن مجوز رسمی، ریسک بالایی دارد، اما توصیه ما به شما این است که قبل از خرید، از امن بودن فروشگاه مورد نظر مطمئن شوید.

خرید به صورت آنلاین از طریق سایت های معتبر فروشگاهی

بهترین گزینه برای خرید کپسول آتش نشانی، خرید از سایت های معتبر و دارای مجوز رسمی فعالیت است. امروزه بسیاری از فروشگاه های تجهیزات آتش نشانی، برای فروش محصولات و تجهیزات خود، فعالیت های خود را در شبکه جهانی اینترنت گسترش داده اند.

به همین منظور، سایت های فروشگاهی را برای مشتریان در نظر گرفته اند. با خرید از این سایت ها، امکان بررسی انواع مختلف محصولات و ویژگی های آن ها، برای شما فراهم شده است. مواردی مانند صرفه جویی در زمان، جلوگیری از رفت و آمد برای خرید کپسول و غیره از مزایای خرید به صورت آنلاین است.

نکات مهم قبل از خرید کپسول آتش نشانی

به طور کلی هنگام خرید حضوری یا غیر حضوری کپسول آتش نشانی، باید به چند نکته توجه کنید تا خرید موفقی داشته باشید.

نوع و جنس کپسول

کپسول های آتش نشانی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها در موقعیت خاصی کاربرد دارد. بهتر است در زمان خرید با دقت به این موضوع، کپسول مناسب را تهیه کنید. تمامی آتش سوزی ها را با توجه به علتشان می توان به چند دسته تقسیم کرد.

برای خاموش کردن هر کدام از انواع آتش سوزی، به کپسول خاصی نیاز دارید. حتما قبل از خرید کپسول، در مورد نوع مناسب آن با فروشنده مشورت کنید تا در مواقع ضروری دچار مشکل نشوید. برخی از کپسول ها به دلیل آلاینده بودن حین اطفای حریق مشکلات تنفسی ایجاد کرده و برای افراد درد سر ایجاد می کنند. حتما قبل از خرید کپسول آتش نشانی به این مورد دقت کنید.

استاندارد و با کیفیت بودن کپسول

همان طور که گفته شد، مهم ترین معیار برای اعتبار یک مرکز خرید کپسول آتش نشانی، تاییدیه سازمان آتش نشانی است. فروشگاه های زیادی در سراسر کشور، اقدام به عرضه و فروش خاموش کننده های قوی و با کیفیت کرده اند. بسیاری از آن ها علاوه بر کیفیت، سلامت را هم در نظر گرفته اند.

تولیدات این فروشگاه ها بدون هیچ خطر و آسیبی برای سلامت انسان ها، حیوانات، و گیاهان بوده و سازگار با محیط زیست هستند. در بسیاری از این مراکز، کپسول های آتش نشانی با قیمتی مناسب به فروش می رسند. هم چنین در برخی موارد شما به صورت رایگان کپسول آتش نشانی را دریافت خواهید کرد و فقط هنگام دوره های چک کپسول، هزینه شارژ آن را پرداخت می کنید.

خرید کپسول آتش نشانی از فروشگاه های معتبر

موسسات ایمنی و مراکز فروش تجهیزات آتش نشانی، تجربه فراوانی در زمینه تولید و مشاوره دارند. این مراکز با به کار گیری نیرو های متخصص و مجرب، گام های موثری در ایمن سازی محیط کار و زندگی برداشته اند. مواردی مانند شارژ کپسول آتش نشانی، بررسی منظم و تعویض کپسول، تعویض پودر کپسول، راهنمایی و مشاوره برای خرید و غیره از جمله خدمات ارائه شده توسط این مراکز است.

در مراکز و فروشگاه هایی که تاییدیه سازمان آتش نشانی دارند، تمامی این تجهیزات توسط سازمان آتش نشانی آزمایش می شود. اگر استاندارد های لازم را داشته باشد، تایید شده و در سایت رسمی سازمان قرار می گیرند.

کپسول های آتش نشانی در صورت نداشتن تاییدیه سازمان و عدم عملکرد به موقع، هزینه های مالی و جانی زیادی را به افراد تحمیل می کنند. بنابراین لزوم داشتن استاندارد ها و تاییدیه این تولیدات بسیار اهمیت دارد. هم چنین در بسیاری از این مراکز و فروشگاه ها، کارشناسان پاسخگوی سوالات مشتری در مورد خرید کپسول و سایر تجهیزات هستند.

به منظور راهنمایی بیشتر خریدار، کاتالوگ تجهیزات آتش نشانی و نقشه های بازرگانی برای مشتری فراهم شده است. پس از مطالعه کاتالوگ ها، پیشنهادات مالی توسط واحد مشاوره به مشتریان ارائه خواهد شد. با مراجعه به مراکز تحت نظر سازمان آتش نشانی و مشاوره با کارشناسان تجهیزات اطفای حریق، بی تردید خرید موفقی را تجربه خواهید کرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 16 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.