معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی استارتاپ حوزه حمل و نقل در کانادا - ارزان فروشی

اهمیت سیستم های حمل و نقل کانادا هرگز نمی توانیم نادیده بگیریم. فاصله بسیار زیادی که بین مزارع، جنگل ها، معادن و شهرهای اطراف کانادا وجود دارد بسیار زیاد است و هرگز نمی توان آنها را با پای پیاده طی کرد. همین موارد موجب شده است که توجه بسیار زیادی به سیستم های حمل و نقل کانادا شود و راه اندازی استارتاپ حمل و نقل در کانادا یکی از گزینه های مهاجران باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید حمل و نقل یکی از بخش های کلیدی کشورهای پیشرفته به شمار می رود و به کیفیت آن بسیار اهمیت می دهند.

برای اینکه با سیستم های حمل و نقل کانادا آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را بیان می کنیم که اطلاعات تان در این مورد افزایش پیدا کند.

تاریخچه حمل و نقل در کشور کانادا

اگر بخواهیم در مورد تاریخچه سیستم های حمل و نقل کانادا صحبت کنیم باید بدانید تاریخچه کلی این کشور به این مورد رابطه بسیار نزدیکی دارد. اولین افرادی که ساکن کشور کانادا بودن از مسیرهایی دریایی بیشتر استفاده می کردند. آنها فعالیت خود را در رودخانه ها و اطراف اقیانوس آغاز نمودند و به مدت مرور زمان فعالیت هایشان گسترش پیدا کرد.

بعد از آن سیستم حمل و نقل ریلی وارد کانادا شد و خیابان هم کم کم وسعت بسیاری پیدا کردند. امروزه خطوط هوایی بیشتر مورد کاربرد است و افراد برای سفر به شهرهای کانادا هم از خطوط هوایی استفاده می کنند. البته که باید بدانید خطوط ریلی در بین انواع سیستم های حمل و نقل کانادا هنوز هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد زیادی با استفاده از خطوط ریلی به شهرهای کانادا سفر می کنند.

زیرساخت های حمل و نقل در کشور کانادا برای راه اندازی استارتاپ

هر یک از سیستم های حمل و نقل کانادا شامل دو بخش اصلی می باشد که یکی از آنها وسیله حمل و نقل است و دیگری جاده ای می باشد که باید طی شود. زمانی که این دو روش با یکدیگر ترکیب شوند به پایانه و یا بندر نیاز دارند تا از این طریق کالاهای گوناگونی را وارد و یا صادر کنند. برخی از این زیرساخت ها طبیعی می باشند و برخی دیگر از آنها به دست انسان ساخته شده اند.

کشور کانادا تلاش اصلی اش بر این مبنا می باشد که از وسایل حمل و نقل به روز و بسیار مدرن استفاده کند. همچنین تمامی مسیرهایی که سیستم های حمل و نقل از آنها عبور می کند را برای تردد خودروها امن می سازد.

اطلاعات تکمیلی در مورد راه اندازی استارتاپ حمل و نقل در کانادا

سیستم های حمل و نقل کانادا به طور کامل از به روز ترین و بهترین وسیله های حمل و نقل تشکیل شده است که هر یک از آنها پیشرفته می باشد. به طور کلی باید بدانید هر یک از سیستم های حمل و نقلی کانادا مزیت های بسیار زیادی دارد و هر فردی بر اساس نیاز خود یکی از این سیستم ها را برای جابجایی انتخاب می کند.

امروزه سیستم حمل و نقل ریلی در کانادا بسیار بیشتر شده است، چرا که هزینه کمتری دارد و افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی پرداخت کنند این سیستم را انتخاب می نمایند. تنها معایبی که برای سیستم های حمل و نقل کانادا می توانیم بیان کنیم هزینه بالای برخی از آنها می باشد که شما بر اساس بودجه مالی خودتان می توانید یکی از آنها را برای جابجایی انتخاب کنید.

از انواع سیستم های حمل و نقل کانادا اتوبوس و مترو می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. در واقع شما باید برای پرداخت هزینه این دو وسیله حمل و نقل عمومی کارت شارژ تهیه کنید. این کارت ها به صورت هوشمند می باشند و شما می توانید آنها را شارژ کنید. مراکزی که در داخل ایستگاه های مترو و اتوبوس وجود دارد کارت شما را شارژ می کنند. هزینه کارت ها به طور معمول ۸۰ دلار می باشد ولی دانشجویان باید ۵۰ دلار پرداخت کنند. البته شما می توانید کارت های تک سفره هم خریداری کنید و از آن برای سفرهای خود استفاده نمایید.

از دیگر انواع سیستم های حمل و نقل کانادا تاکسی ها می باشند که آنها به وسیله شرکت های مختلفی اداره می شوند. یکی از مهمترین وجه مشترکی که همه آنها دارند تابلوی پلاستیکی روی خودرو می باشد که اگر چراغ آن خاموش باشد یعنی مسافری در درون تاکسی دارد. همچنین اگر چراغ آن روشن باشد یعنی مسافری ندارد و آماده مسافربری می باشد. نرخ تاکسی ها در هر شهر متفاوت می باشد ولی به طور کلی هزینه پرداختی آن نسبت به وسیله های حمل و نقلی دیگر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: قیمت دلار کانادا به لیر ترکیه

یکی از دیگر سیستم های حمل و نقل کانادا اجاره اتومبیل می باشد که شما می توانید آن را به صورت شخصی کرایه کنید. اگر شما گواهینامه کانادا داشته باشید با استفاده از کارت اعتباری تان می توانید اتومبیل مورد نظر خود را کرایه کنید. اینکه شما باید چه میزان هزینه برای اجاره اتومبیل بپردازید به طور کامل بستگی به نوع اتومبیل کرایه شده شما دارد. پایین ترین قیمت کرایه اتومبیل از روزی ۳۰ دلار شروع می شود و بالاتر هم می رود. همچنین ماشین های الکترونیکی  هم در کشور کانادا وجود دارد که شما با استفاده از نرم افزار مخصوص می توانید به طور ساعتی آنها را اجاره کنید.

شما برای اینکه از سیستم های حمل و نقل کانادا به صورت شخصی استفاده کنید باید گواهینامه این کشور را دریافت نمایید. اگر شما در کشور ایران گواهینامه داشته باشید به راحتی می توانید گواهینامه کانادایی خود را هم دریافت نمایید. بهتر است شما تمامی مدارک مربوط به گواهینامه تان را که در ایران دارید همراه خود داشته باشید. دولت کانادا با استفاده از آن گواهینامه به مدت ۶۰ روز به شما اجازه می دهد در شهر رانندگی کنید. بعد از ۶۰ روز باید به یکی از مراکز تست رانندگی بروید و مدارک مربوطه را تحویل دهید.

سیستم های حمل و نقل کانادا بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را برای جابجایی و رفتن به مقصد انتخاب کنید. ولی برخی از افراد هم مایل هستند که اتومبیل شخصی در این کشور برای خودشان خریداری کنند. خرید اتومبیل در این کشور بسیار آسان می باشد و شما با استفاده از آن دیگر می توانید تمامی کارهای خودتان را انجام دهید. اما دقت داشته باشید که برای خرید اتومبیل باید سه مدرک مهم را تحویل دهید. گواهینامه رانندگی، بیمه اتومبیل و ثبت خودرو از جمله مهمترین مدارک و اقداماتی می باشد که برای خرید اتومبیل باید انجام دهید.

اگر در بین انواع سیستم های حمل و نقل کانادا خودروی شخصی خودتان را انتخاب کرده اید، باید بیمه آن را هم پرداخت کنید. دقت داشته که هزینه بیمه اتومبیل در کانادا به شرایط مختلفی بستگی دارد و شرکت بیمه با در نظر گرفتن آن عوامل هزینه بیمه را از شما دریافت می کند. به طور کلی هزینه بیمه اگر جریمه شوید و یا تصادف داشته باشید بسیار زیاد است.

حال که با سیستم حمل و نقل در کانادا و قوانین مربوط به آن آشنا شدید، می توانید به راه اندازی استارتاپ حمل و نقل در کانادا جدی تر فکر کنید و جهت آسان تر شدن مسیر کارتان از مشاوره با مشاوران ما بهره ببرید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 18 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.