معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی درآمد شرکت توسعه عمران بیمه ۷۲ میلیارد تومان کم شد - ارزان فروشی

بیمه ویژه ، بهاره تاجرباشی، این رقم در مقایسه با درآمد عملیاتی ۷۵ میلیارد تومانی این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۲ میلیارد تومان کاهش نشان می دهد.

شرکت توسعه عمران بیمه در سال ۸۶ تاسیس شده و در حال حاضر واحد تجاری فرعی بیمه مرکزی است.

موضوع فعالیت این شرکت، توسعه بخش ساختمان وعمران شهری و روستایی در زمینه های مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی، صنعتی ، آموزشی، شهر سازی و معماری و توریستی و اقامتی و همچنین احداث و مشارکت در ساخت و احداث واحدهای ساختمانی و املاک است.

تمامی درآمد شرکت توسعه عمران بیمه در سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ از محل ارائه خدمات بوده در صورتیکه درآمد این شرکت در سال مالی قبل از محل فروش خالص بوده است.

این شرکت درسال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، از فروش ۳۲۱٫۶ متر ساختمان آماده برای فروش،حدود ۱۵ میلیارد تومان درآمد و همچنین ازفروش ۲۱۷۲ متر قدرالسهم شرکت از پروژه شمس مشهد حدود ۶۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

براساس این گزارش، شرکت توسعه عمران بیمه در سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، از محل درآمد حاصل از مشارکت قرارداد خرید پروژه K2مشهد حدود ۳ میلیارد تومان و از محل درآمد حاصل از خدمات بهره برداری پروژه شهر کودک قاصدک حدود ۳۴۳ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

photo_2023-04-04_12-36-52

درآمد عملیاتی سال مالی ۱۴۰۰ بابت فروش واحدهای آماده برای فروش بوده درحالیکه در سال ۱۴۰۱ درآمد حاصل از خدمات عمدتا ناشی از اخذ موافقت اصولی مشارکت قرارداد خرید پروژه K2مشهد بوده است.

شرکت توسعه عمران بیمه در سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمد از محل سود سپرده بانکی و ۲۳ میلیون درآمد از سایر داشته است.

مروری بر عملکرد یکساله شرکت توسعه عمران بیمه ، نشان داد که سود خالص این شرکت به یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است.

این رقم در مقایسه با سود خالص ۵۷ میلیارد تومانی این شرکت در سال ۱۴۰۰، حدود ۵۵ میلیارد تومان کاهش داشته است.

زیان عملیاتی این شرکت هم در سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ به ۱۶۲ میلیون تومان رسیده است.

photo_2023-04-04_12-36-49

بررسی ها نشان داده که ارزش پروژه شهر کودک قاصدک پس از اتمام عملیات ساخت و قابل بهره برداری میانگین هر متر مربع ۱۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که  با در نظر گرفتن متراژ قابل فروش به مقدار ۴۰۰۰ مترمربع، ارزش کل پروژه بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد ریال است که با در نظر گرفتن یک دانگ سهم این شرکت، ارزش برآوردی سهم این شرکت مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال است.

این پروژه توسط شرکت بیمه ایران ، بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان به مدت ۲ ماه و بیمه آتش سوزی، زلزله، آتشفشان، انفجار و صاعقه به مدت یکسال و به ارزش ۲۱۰۰ میلیارد ریال بیمه شده است.

شرکت عمران توسعه بیمه دارایی های ثابت مشهود خود را( به استثناء طبقه اثاثه و منصوبات) تا ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در مقابل خطرات ناشی از حریق، سیل و زلزله تحت پوشش بیمه قرارداده است.

سهامداران شرکت عمران توسعه بیمه را بیمه مرکزی با ۴۴٫۶۸ درصد مالکیت، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه با ۲۲٫۶۷ درصد مالکیت، شرکت خدمات مهندسی مشاور ایران با ۱۰ درصد مالکیت، شرکت بیمه آسیا با ۸ درصد مالیکت، صندوق تامین خسارت های بدنی با ۸ درصد مالکیت، شرکت بیمه ایران با ۵ در صد مالکیت، شرکت بیمه دانا با ۱٫۶ درصد مالکیت و شرکت بازرگانی صبا بیمه ایرانیان با ۰٫۰۵ درصد مالکیت تشکیل می دهند.

photo_2023-04-04_12-36-55

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.