معرفی خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی رونمایی از پشت پرده عجیب در قرارداد ستاره استقلال - ارزان فروشی

رونمایی از پشت پرده عجیب در قرارداد ستاره استقلال

رونمایی از پشت پرده عجیب در قرارداد ستاره استقلال

پایگاه خبری سینما فوتبال– افشاگری حجت کریمی درباره قرارداد کوین یامگا از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

به گزارش سینما فوتبال، اغلب بازیکنان خارجی استقلال در فصول اخیر با عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان دادند، به ستاره‌های محبوب این تیم تبدیل شدند، از میلیچ و شیخ دیاباته گرفته تا رودی ژستد و کوین یامگا. به همین دلیل بود که هواداران آبی به خاطر مشاهده برخی سوء مدیریت‌ها در ادوار مختلف، با هر مرتبه خروج یکی از این بازیکنان از کشور نگران بودند که شاید دیگر بازنگردد. آخرین مورد به کوین یامگا مربوط می‌شود. وقتی این بازیکن بعد از مصدومیت در هفته بیست و هفتم مقابل پرسپولیس تصمیم گرفت برای سپری کردن دوره درمان خود به فرانسه برود، حواشی خاصی پیرامون باشگاه استقلال به راه افتاد.

در آن مقطع برخی کانال‌های هواداری مدعی بودند ستاره فرانسوی برای دریافت دستمزد خود به باشگاه نوتیس داده و بعید نیست که این موضوع به فسخ یکطرفه قراردادش منجر شود. حجت کریمی که در آن برهه نسبت به چنین موضوعی سکوت کرده بود، شب گذشته با حضور در برنامه فوتبال برتر دست به افشاگری عجیبی زد.

او با طرح این ادعا که مبلغ ۱۸۰ هزار یورو پول کوین یامگا را آماده کرده اما این بازیکن چون توقع نداشته پولی آماده شود برای دریافت پول به بانک مراجعه نکرده است. کریمی در ادامه از مساله‌ای قابل تامل هم رونمایی کرد و گفت: «جالب است که مدیران وقت یک قرارداد ۲۶۰ هزار یورویی هم با وکیل یامگا امضا کرده بودند و یکی از مشاوران بین الملل باشگاه که او را اخراج کردم، مبلغ ۴۰ هزار یورو به عنوان سهمش را از این وکیل گرفته بود!»

تا به این بخش از اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال مشخص شد که یکی از اعضای این باشگاه حق دلالی گرفته که – حتی اگر این مساله را به سایرین بسط ندهیم – در نوع خود یک زنگ هشدار جدی برای فوتبال ایران است. جالب اینجاست که به گفته حجت کریمی همین مشاور اخراجی علاوه بر دلالی، اخبار کذب و حاشیه‌ساز به صفحات هواداری داده است. کریمی در این باره گفت: «۱۸۰ هزار یورو را روی میز چیده بودیم و گفتم تا وکیل یامگا پول را نگیرد و امضا نکند، پاسپورت را نمی‌دهیم. همان آدمی که ۴۰ هزار یورو گرفته بود، به صفحات هواداری گفته بود باشگاه ۲۰ هزار یورو به یامگا داده است.»

عدم نظارت لازم بر عملکرد اعضای یک باشگاه بزرگ دولتی از یک طرف و توجه بیش از حد هواداران به رسانه‌های غیررسمی و نامعتبر مجاری از طرف دیگر باعث شده تا فضای چنین سوء فعالیت‌هایی به راحتی فراهم شود. سرپرست مدیرعاملی استقلال در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در این باره اعلام کرد که باشگاه استقلال حکم جلب برخی از این ادمین‌ها را گرفته‌اند اما برخی افراد از درون باشگاه از این حکم جلب‌ها به عنوان ابزار تهدید علیه همان ادمین‌ها استفاده می‌کنند تا آنچه مطلوب خودشان و جریان سازی مدنظرشان است را به هواداران القا کنند.

۶۴۴۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.